لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
فصل دوم _ بخش اول _ کار با اعداد صحیح در c#
فصل دوم:
کار با متغیر ها_ اعداد صحیح
متغیر ها
متغیر مکانی است که شما در طول کار برنامه خود مقداری را در آن دخیره می کنید. بعد ها شما می توانید براساس مقدار آن متغییر تصمیم گیری کنید(برای مثال” آیا این متغیر برابر 79 است” و یا “آیا این متغیر بیشتر از 4 است؟”)یا عملیات ریاضی و محاسباتی روی آن انجام دهید. یا چیز های دیگر.برای دیدن انواع متغییر ها اینجا کلیک کنید
کار با متغییر ها
-
تعریف یک متغییر
مثال
بهتر است که قبل یا بعد از نام هر متغییر ی که تعریف می کنید نوع آن هم بنویسید مثلا در مثال بالا به جای int a مینویسیم int inta یا char chrb
حالا که کمی با تعریف متغییر آشنا شدید بهتر است که مثال هاای را حل کنیم
مثال1:
برنامه ای که یک واحد به متغییر اضافه میکند.
-
یک پروژه جدید ایجاد کنید به نام پروژ Variables
-
پنجره فرم 1 را مقداری کوچک تر کنید و یک کنترل Button از نوار ابزار در آن قرار دهید، خاصیت Text ان را Add 1 to intNumber و خاصیت Name آن را به btnAdd تغییر دهید فرم شما باید مشابه فرم زیر ......................
امیدوارم از آموزش خوشتون اومده باشه(نظر در مورد نحوه آموزش یادتون نره)
موضوعات مرتبط: فصل دوم _ بخش اول _ کار با اعداد صحیح در c# ، ،
برچسبها:
صفحه قبل 1 صفحه بعد
قالب (Theme)
سبکهای نمایش (styles)
فهرستهای سفارشی (Customized Lists)
فهرستها (Lists)
دکمهها
صفحهبندی (layout)
واحدهای اندازهگیری
اشکال زدایی (debug) برنامه
درک امنیت و اجازه ها (permission)
ساختن و استفاده از منابع (Resources)
استفاده از مفاهیم ضمنی (implicit intents)
استفاده از مفاهیم آشکار (explicit intents)
ساختن و مدیریت فعالیت ها Activities یک برگرفته شده از AndroidCode.ir
کار کردن با AndroidManifest.xml
ایجاد پروژه و درک ساختار آن
نمای کلی از توسعه اندروید
آماده کردن دستگاه اندروید (گوشی) برای توسعه
مراحل نصب «ابزار توسعه اندروید» ADT در ایکلیپس
مراحل نصب ایکلیپس (Eclipse) روی ویندوز
مراحل نصب ایکلیپس (Eclipse) روی مک
سبکهای نمایش (styles)
فهرستهای سفارشی (Customized Lists)
فهرستها (Lists)
دکمهها
صفحهبندی (layout)
واحدهای اندازهگیری
اشکال زدایی (debug) برنامه
درک امنیت و اجازه ها (permission)
ساختن و استفاده از منابع (Resources)
استفاده از مفاهیم ضمنی (implicit intents)
استفاده از مفاهیم آشکار (explicit intents)
ساختن و مدیریت فعالیت ها Activities یک برگرفته شده از AndroidCode.ir
کار کردن با AndroidManifest.xml
ایجاد پروژه و درک ساختار آن
نمای کلی از توسعه اندروید
آماده کردن دستگاه اندروید (گوشی) برای توسعه
مراحل نصب «ابزار توسعه اندروید» ADT در ایکلیپس
مراحل نصب ایکلیپس (Eclipse) روی ویندوز
مراحل نصب ایکلیپس (Eclipse) روی مک
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید